I'll be your Emmylou, and I'll be your June if you'll be my Gram and my Johnny too. I'm not asking much of you

Det är något fint och något fult med första intryck. Det kan skapas en temporär sanning som senare suddas ut och blir något helt annat. Av två människor i ett stort sällskap ser man till det intryck man får av dom i mängden. I synnerhet beaktas då utseendet, ytan syns och personligheter trängs undan. Sammantaget är detta nästintill sorgligt. Jag vill inte ens tänka på hur många män jag gått miste om för att deras yta inte dragit till sig mina ögon.

Och när man i efterhand har deras två personligheter att jämföra blir jag nästan tårögd. HUR kan man bedöma så fel? Och ja, jag valde fel den kvällen. Och det vet den ena om.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyårslöfte 2013 aldrig gå efter någon annan persons yttre :D

2012-02-10 @ 07:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0