När jag höll på att drunkna, tänkte jag på dig. Du sa att du ville dö, du grät bakom dörren

Hela sinnet förändras, omvandlas, till något nytt. Fredagar trollar bort allt som har med problem och dåliga tankar att göra. Jag älskar fredagar. Dagen till ära är det min chokladtur. 70% med chili, som tydligen skall vara något i hästväg. Efter lunch, kom jag och Eva-Britt fram till, då skall vi sätta tänderna i denna fantastiska skapelse. Ja, sådana beslut tampas man med på fredagar, svårare än så blir det aldrig riktigt..
Efter jobb kommer lilla lillasyster över på middag och häng innan vi styr kosan mot Liseberg och njuter av Maggio och hennes lena röst i en timme eller mer. Därefter vankas det lillasyster-fri vinfest i Kville. Hemmabryggt har jag hört skall vara det allra ädlaste?

Satan i gatan, vilken fredag. Sol på himlen också, passar ju in perfekt såhär dagen innan jorden skall gå under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0