Visst, du kan rycka på axlarna, spela ball. Och fast du tycker du lyckas, vet jag iallafall..

Livet och Veronica Maggio. Mina två grundstenar för stunden. Livet med mina vänner, med mina underbara vänner. Fredagen innehöll vegetarisk restaurangdejt med HB - Hanna Birgitta. Vi lät en flaska rödtjut samt halvapriset-öl på Yaki Da marinera oss till lagom nivå.. HB fick manligt napp och jag valde att stanna i Lindys intersportkår på Lilla London, för att senare mottaga en lillebror som inte kom in på Trädgårn.. Syskonen Johansson missade bussen hem och storasyster tog sitt ansvar och löste taxi.
Äggmacka-frukost och tåget in till stan. Lindy väntar mej på sin adress, och dit åker jag. Vi planerar dagen i inköp och så vidare. En present till 23årig Philip, en box rosévin till damerna och mat för ett halvt kompani. Herrarna slår en signal och meddelar att de redan befinner sej i Slottskogen. Vi slutar upp med dessa och dagen av perfektion har precis startat! Solen är vår bästa vän och gänget utökas ju mer dagen lider.. Svennebananer som vi är, spelar vi kubb, lyssnar på svensk musik, smörjer in oss med Hawaiian Tropic och dricker öl! Underbart. Majoriteten av folksamlingen hoppar in i tre bilar som för oss till Beckmans i Vallda. Vi grillar, chillar, leker och umgås. Kvällen tar slut hyfsat tidigt, bilskjuts till Kungsbacka och insomning i västkustens ljuvligaste säng. En heldag på Onsalas frisbeegolfbana med samma gäng som kvällen innan..

Avslutar allt med en middag hos min bästa kvinna, Lindy.
Mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0