Vi viker oss på asfalten av skratt, ingenting kan röra oss i natt. Ibland så dör jag litegrann

Återkommande, nedstämda måndag..

Sammanfattningsvis har jag haft en helt fulländad helg, med vissa små undantag. Middagen och familjehänget i Åsa var alldeles förträffligt, somnade på Hallands hårdaste madrass bredvid min jönköpingska vän, lagom rödvin/kaffedrink/öl/vitvins-marinerade.. Rekordtidigt öppnas mina lördagsögon. 08:40! En typisk mamma-lena-frukost där det är ett i-landsproblem vilken slags macka man skall bygga ihop. Påläggen liksom tar över bordet och valmöjligheterna är oändliga. Godt.
15:30 är jag iordningfixad och påväg till Kullavik med Josie som sällskap. Där väntar damer av kvalité för att tillsammans skapa en måltid som gifte sej mer än väl i munnen. Jag ringer fyllesamtal och ger mej själv en given söndagsångest innan bussen ens har lämnat hållplatsen.. Excet tar väl emot oss och vi dansar oss svettiga genom alla klädesplagg. 03 hem, 10 upp. 12 mäklarjobb..

Söndagsklubben möttes sedvanligt hos Lindy och denna gång ingick även hemkomna Linus, som varit i Australien alldeles för länge. Mycket trevligt att se karlns anlete igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0