Ser varje bild, utan att du vill. Och allt jag skriver blir samma skit

Teorin att man lär av sina misstag är något jag inte kan skriva under på, alls. Fredagens Queernight på ParkLane var fantastisk! En extremt marinerad Lindy fick jag ta hand om nerför avenyn. Armarna i kors och "mamma" samt "pappa" var något jag fick höra om och om och om och om igen.. Till slut satte jag henne på en spårvagn i rätt riktning hem till sej själv.
Lördagen däremot var det mest lamslagna jag någonsin varit med om. Jag var inte människa. Jag var ett kolli. Lindys mors soffa, en godisskål, en chipsskål, en pepsi max och CL på televisionen.. det var enda möjliga aktivitet som min arma kropp mäktade med.
Idag är det måndag och bakfyllan är min sämsta vän i skrivande stund. Morsdag-firandet en söndag som igår gick lite överstyr. Pubrunda ultimat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0