Jag borde starta upp ett band, låta det explodera i skyn. Det är svårt att inte gråta när jag tänker på oss två nu

En fredag som är extreemt välkommen. Turboveckan med fullspäckat schema är nu avklarad. Planerade och uppstyrda dagar, från måndag till fredag. Det är precis så jag behöver ha det. Ensamhet och osociala sammanhang blir jag tokig av (bokstavligt talat). En måndag på Lindys lekplats i solen med en god sallad och senare öl på Glenns med IFK-GAIS på storbildskärmarna. En tisdag med kvinnor, mammor och middagsnjutning på Cicero. Onsdagskaffe med Hanna och sedan förvånansvärt nog vidare en onsdag med mej själv, lägenhetsstädning och min garderob; rensning, uppstyrning och provning.. Torsdagen med Camilla och bösigt kaffe under en lång stadspromenad var underbar. Idag, fredag, beger jag mej ner till familjehemmet och umgås med familjen Johansson. Och tänka sej att när den ena lämnar staden, återkommer en annan, välkommen Josie.

Kommentarer
Postat av: sab

puss på dig! min lilla anto osociala människa!

2011-05-13 @ 17:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0