Men alla har feber i öronen. Det gör inget om jag dör, för nu vet jag vad mina läppar är till för

En liten tant har flyttat in i min kropp. Hon bestämmer allt.
Fredagen bestod av biobesök med damerna. Bra bio, god öl på Flygarns och hemgång vid 01 och insomning så fort huvudet låg på kudden. Lördagen andades vår och eftermiddagen spenderades med en påhälsande Johanna. Kaffe, sol och skinnpaj. Jomantackar. En kväll i Solbergs soffa och en trötthet som inte var av denna värld (tant-trötthet). Hemma halv nio för att somna innan tio. 03:29 vaknar jag av en ringande telefon med en glad och marinerad person i andra änden. Det blev dessvärre ingen gemensam dans hem.. Jag somnade om och vaknade tokigt utvilad. Och skall snart till universums bästa särbo för att laga spaghetti bolognese och snacka skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0