Ingenting, ingenting i min kalender idag, inga vänner kvar.

Jag tackar gudarna för att sjukdom i mitt liv infaller extremt sällan. Sedan i torsdags har jag varit lamslagen. Efter en ytterligare stressig arbetsdag känner jag vid hemkomst att något är i görningen. Jag däckar fint på sängen vid 17 och vaknar vid 20 och besitter ett illamående utom denna värld. Väljer då att ta det säkra före det osäkra och bosätta mej på toaletten. 20:09 för att vara exakt börjar spykavalkaden. Trevligt. 20:28 är spyattacken över. Sängen kallar återigen och där har jag legat sen dess. Torsdag till lördag. Missade fikan med min londonkvinna, missade våffelmys med Lindy och Fanny. Missar middag hos Cis ikväll.

Jag har abstinens.
Människoabstinens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0