Men alla har feber i öronen. Det gör inget om jag dör

Förra veckan var den bästa hittills i år. Och än har jag extremt mycket att se fram emot. Bakom mej finns festliga studentmottagningar, Andralånggatan-dagen, Håkan på Slottskogsvallen, finaste sovsällskapet, pizza på Åsa-pizzan, Amarone-vin hos du Hane, picknickfestival på Apslätten.. Framför finns FIB-festival i Benicassim, v.31 med mina kvinnor i Lefkas, Grekland.
Imorgon gör jag min sista dag på Ugglum. Adminstratörsjobbet är inget för mig, men här har jag trivts. Medelåldern kommer återigen höjas radikalt i och med mitt avslut, och jag har tyckt om att sänka den. Samtal med äldre människor är härligt, oftast. Framförallt kommer jag sakna alla underbara kids. Men jag kommer tillbaka i september är min plan, vikariera i september för att sedan lyfta i ett flyg till Australien och min ljuvliga Susie.. hur länge jag stannar får budgeten avgöra. Hoppas hela vintern.. då kan jag möta våren i Italien med Hanna.
ÄLSKAR FRAMTIDSPLANER!

Det är skolavslutning idag. Sentimentaliteten i min kropp växer och övertar alla sinnen. Fina tal skapar tårar. Fina barn, fina människor. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Karin Östergren

Hej! vad kul din blogg verkar vara. kommer med all säkerhet läsa på din blogg igen! (: Ha en bra dag :)

2011-06-30 @ 17:17:03
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0