I'll do everything different. I'll be better to you

En dag inleds med ett halvdött beteende.. 07:nånting lämnar förste man lägenheten. Jag själv kryper ner igen efter det att dörren är låst, overkligt trött av okänd anledning. När klockan närmar sej 10:30 och dessutom blir mer, tar jag mej själv i kragen och stiger upp, mot min vilja. Inleder förmiddagen med informationen om att ett lägenhetskontrakt är påskrivet (av förste man som lämnade lägenheten ett par timmar dessförinnan) Min lycka och glädje är stor, för att inte tala om hans. Underbart.
Tåg samt buss för mej ner till familjehemmet i Åsa. En längre löprunda avverkas, längs havet är det svårt att ens bli trött. Eftermiddagen kommer och första kvällen med mina gamlingar är kommen..

Enmannakväll i lägenheten. Jag hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0