Du är bäst nu men du var bättre förr. Våra brister gör oss till människor

Är egentligen inte människa än. Befinner mig i ett tillstånd utan själ och vet varken ut eller in. Svampar i mig vin, öl och sangria till oigenkännlighet. Utövar schizofreni i kombination med alzheimers och agressivitet gentemot mina vänner. Oförståeligt. Orimligt.
Ser hellre att jag är den nyktra. Den nyktra som emottar fyllesamtal från en annan kust, underhålls och blir berättad saker. Rollen som fyllesvin med personlighetsstörningar passar mej inte som handen i handsken, alls. Jag skall bättra mig och börjar därmed mitt nya liv imorgon. Det snälla, nyktra och normala Sofie.

Drömscenariot är att 60 personer ändrar sej angående kommande mäklarutbildning på KTH, jag kommer in och blir det jag vill bli. Låter Thereses rekommendation till cheferna gällande mej leda till ett jobb hos Erik Olsson och ser till att mitt liv tar fart på allvar. JAG VILL BLI VUXEN..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0