Blir det krona kommer jag härifrån och blir det klave ligger jag snart under jorden, levande begraven

En fredag jobbandes på skolan - älskar skolan, älskar barnen! Agerade sjuksköterska, sprucken haka och lite tejp på det. Hemkommen, duschar av mej snor, bambamatsrester och hostattacker. Intar en vågrät position i en säng, med vin och handbollsmatch på tv. Trevligt. Lördagsmorgonen bjöd på lite huvudvärk och plusgrader. Långa löprundan var ett faktum och likaså öl-inhandlingen. Slår mej ned på en tapasrestaurang med god vän och njuter ett slag. Vidare till annat ölhak och tröttheten sätter in. Gästspelar en kort stund på kvinnlig förfest i Vasa. Klockan 23:00 gick bussen och en halvtimme efter det slocknar jag i min säng.

Jag vet inte vad jag håller på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0