Så många platser lever inte mer. Nu går jag bara förbi där jag försökte få dig att le

I ren frustration tuggar jag fragma och drömmer om.. ATT VARA FÄRDIGUTBILDAD jävla mäklare. Om mitt flyttlass så skall gå till Luleå.. är min entusiasm kring kommande yrke, sjuklig. Nästintill bisarr. Att veta, att jag nu borde suttit i en föreläsningssal i Haninge, KTH, och nästan somnat av utmattning på grund av informationsinmatning. Istället skaffar jag mej mer erfarenhet inom administrativa områden, genom en tjänst på Ugglumskolan. Samt skummar igenom alla mäklarrelaterade artiklar på di.se, kikar på lägenheter från varje mäklarbyrå och läser igenom kursplaner på diverse högskolor. Jag vill.. nu!

Igår fick jag träffa min ljuvliga londonvän Jessica som var på göteborgsvisit. Mycket trevligt att summera det senaste halvåret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0