Letar efter nåt att säga, som kan ändra allt. Nåt mer än det jag redan sagt. Snälla.

Slutet gott, allting gott. Livsflowet tenderar att traggla sej. Fler dalar, fler nedgångar, misstag och öden. Inser alla fel som begåtts under en lång period. Vill inte. Radera, förtränga, göra om - göra rätt. Det finns inget mer logiskt än att börja om. Det är hittills bara dej. Och ingen annan, även om jag låtit mej själv och folk tro det. Allt är förstört och jag har bara mej själv att skylla. Att konkret kunna ta på förnedringen och missödet man skapat. Du avskyr mej och jag avskyr mej.

Förlåt. Du. Ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste säga your true feelings!

men vet att du är en jävla stark tjej söto!

2011-08-15 @ 00:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0