Försökte komma närmare, jag försökte utan hud. Alla dagar, alla nätter - kom tillbaka

Jag tackar inte livet för skitdagar. Istället hatar jag när de infinner sej. En ilska, en irritation och en argsinthet strålar ut från min kropp. Helst av allt vill jag gräva ner mej under jord och återuppstå när glädjen återvänt. Jag avskyr det faktum att man inte kan lita på någon, förutom sej själv. Varenda människa är en idiot i sitt egna skal, sin egna värld. Egoism är det fulaste som finns. Och vi alla bär omkring på det, vi alla nyttjar den mänskliga, oundvikliga faktorn. Jag borde sluta läsa depressiva bloggar.. Och sluta lita på folk dessutom.


. Klar.
Imorgon är jag lycklig igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

din snygga jävel, du kommer tillbaka. det gör du alltid! <3

2011-08-25 @ 09:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0