Jag följer med dej hem ikväll, för jag vill inte vara själv. Jag följer med dej hem ikväll.

Vändningar sker, ord yttras och tillbaks på ruta ett - möjligen ruta två.

En påskhelg som definierar perfektion. En långfredag med grill och partillefolket hos familjehem Rinvall. Mycket trevligt och med härliga människor! Lämnar tillställningen tidigt för att vara med i matchen på påskafton. Och vilken påskafton sen. F-a-n-t-a-s-t-i-s-k. Kvinnoligan samlas vid 18 hos Lindblom. Mat äts, dryck dricks och vi babblar på i ett enda stim. Herrarna entras festligheterna ett par timmar senare. Festen fortgår och blir helt episk (haha). Dansgolvet är välfyllt och jag inviger en ny tävling; knäppa upp byxor med tänderna. Det visade sej att jag var något av en naturbegåvning. Antog rollen som "upplärare" så småningom. Och bilderna talar sitt tydliga språk.. Balkonghänget var trevligt och med inslag av seriositet. Allvarliga samtal och vidare erkännanden.

Igår stod en man i mitt kök och gräddade pannkakor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lär mig att öppna gylfar med tänderna! :D

2011-04-28 @ 10:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0