Your love is old. But even despite it all, give me your hand. Let's face this night and see it through

En tanke som grott inom mig sedan ett par år tillbaka, har återupplivats. I ens ungdomsår flyger tusentals tankar om framtiden genom skallen. Vissa etsar sig fast, andra inte. Den nuvarande har existerat tidigare men flugit iväg igen. Utan att tveka, vet jag, att nu stannar den. Yrken som dietist, florist, sjuksjökterska har snurrat runt ett bra tag nu. Men. En alkholfattig efterfest gjorde susen för att vända upp och ner på steken. Jag vet inte vem jag ska tacka. Mig själv för att jag ens deltog, eller mannen som inspirerade mig. Till och börja tackar jag mig själv. För det blir ett helvetes pluggande framöver. Hoppas på intagning HT11 alternativt VT12. FRAMTIDEN ÄR RÄDDAD. Woop wooop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0