Det kanske låter underligt, men jag tycker det är stort. Många gånger har jag sagt att, det här är nog det smartaste jag gjort

Att traggla sig igenom saker, kan vara kämpigt men ge en känsla av duktighet. Som matematiktal. Lite som att tugga sig igenom en riktigt seg godiskola, för att sedan svälja allt och vara mycket belåten. Tiden är kommen i boken då jag är fast. Som en fluga i sirap. Det går inte. Jag behöver min lilla, arma Anna-Karin till hjälp. Dessvärre är hon in tillgänglig här hemma, eller vid tiden som är nu. Komvux kanske kan tänka sig att införa jourlärare. En infall av studerande kan ske närsomhelst, varsomhelst - och fastnar man då - är livet inte lika belåtet längre. Imorgon förmiddag ser jag fram emot en riktigt matig genomgång av funktioner. Joråsåatte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0