Stjärnorna lyser väl lika klart i din del av stan? Står du som jag, på din balkong och vilar i kaoset som var?

Vet inte vad som flugit i mig, alls. Likt ett adhd/damp-barn sitter jag på Komvux med koncentrationssvårigheter, idétorka och totalt hjärnsläpp. Mina innnerliga önskningar är att dessa fenomen avlägsnar sig ut mitt system lagom tills imorgon kl 8:30 då jag skriver kursprov på Matematik C-kursen. Bevare mej väl nu, någon allsmäktig varelse. En ytterligare faktor och symptom med min nyankomna bokstavssjukdom är rastlösheten. Mani. Inom ett flertal områden. Disk, städ, löpning, söka jobb.. Givetvis allt som inte borde prioriteras dagen innan kursprov, men som likväl hamnar i fokus.

Nu: matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0