Det finns en hel värld att försvinna i, men inget sätt att stanna kvar. Jag är så långt ifrån den plats som jag kom ifrån, allt det jag trodde att jag var

Ett kontinuerligt, upprepat lyssnande av Mumford&Sons vägrar att avta. Verkligen vägrar. En mycket makaber och speciell känsla infinner sig varje gång. Kanske att jag aldrig någonsin känt att musik burit med sig så mycket som just dessa. Oändligt mycket tankar flyger genom min skalle och det är lika underbart varje gång. Tillfredställelse och så lite som saknas. Och det som saknas, har jag tålamod till att vänta med. Olika slags samtal med diverse individer och en fantastisk omgivning gör att den väntade och årliga höstnedstämdheten verkar utebli, helt och hållet. Bara en sådan sak.

En kopp te och naturarbete..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0