Du läser mig som en öppen bok. Ju mer du läser, desto mindre vill du veta

Åh. Så. Bra.
Inomhusscen och en makaber känsla i kroppen. Håkan - min älskade jävla Håkan. En underhållare utan dess like och med vilken energi sen. Önskar att jag som trettiosexåring hade ett uns av vad han åstadkommer. Som ett dagisbarn skuttar han omkring. Och inte en människa kunde sitta still.
Vidare till goda vänners spelning på Sticky. Även här slås jag av hur spektakulärt bra dom verkligen är! Sammantaget var det som en hemmafest med hela umgängeskretsen samlad under samma tak. Timlånga samtal i hemliga baren med Viktor, för att sedan välkomna John med vän och catcha up det gångna halvåret. U n d e r b a r t .

Det är måndag, jag söker jobb, dricker kaffe och löptränar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0