Vi är nån annanstans. Du kanske aldrig mer är med mig, men om vi var nån annanstans

Lyssnar på Rolling Stones och får lite Schillerska-flashbacks. Jag lyssnade en del på dom då. Och ælskade Angie, minst lika mycket som jag gør idag. Det ær fint med flashbacks emellanåt. Idag ær en sådan dag, då det ær fint.

Helgen har varit genomgående underbar. Akersbrygge-røj i fredags och dæcksomnade på momangen vid hemkomst. En relativt kort shoppingdag på stan på lørdagen, inhandlade en væska som vi nu bestæmt oss før ær snarare en "investering" æn något annat. Mycker nøjd. Trodde jag brænt 15 000 på en vecka, men kollade kontot och insåg mitt missførstånd, vældigt skønt. Lørdagshemmafesten var 100% lyckad och vi hade verkligen svinkul. Søndagen var degig men skøn.

Idag ær det måndag och det får duga. Hoppas veckan går fort så jag snart kommer hem. Till Gøteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0