Som du sa det kan vara svårt att bli riktigt nöjd. Det är så lätt att fantisera

Ä n t l i g e n. Fredag. Tror inte någonsin en fredag har kænts så långt bort som denna vecka, hela veckan har segat sej værre æn sniglarnas långsammaste medlem. Så, idag. Jag ska sova sova och åter sova mej igenom hela helgen, vila upp mig. Igår satt jag med datorn i knæet, tvn på framfør mig och tjøtade lite med Nico, medan mina øgon bara ville stængas. Jag  la mig. Sov en och en halvtimme, på eftermiddagen. Trøtt som en hund. Gick upp, åt kvællsmat, kollade lite tv till och la mig igen. Sov. Något lurt ær i gørningen.. och jag som inte får bli sjuk.

Idag ska vi iaf mysa lite, vi fyra som återstår då alla bara reser ivæg. En ceasarsallad ska blandas ihop och avnjutas med ett glas gott.

Joshua Radin, och tænker på dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0