Jag tror inte att stjärnorna slocknar. Jag tror inte att månen ramlar ner. Jag tror inte att du försvinner från mig

Vilken fantastisk helg.
Fredagsfyllan bidrog till en hærlig trøtthet och sængen har sællan varit så efterlængtad.
Sconesfrukost och en liten stadstripp under dagen. Nico lagade lørdagsmiddagen och alla var vældigt nøjda. Sedan fick stackarn hærda ut x antal sminktimmar i badrumsmiljø. Lista på Luux och dærmed ett besøk dær. Lagom. Skøn stæmning, nerpissade toaletter, PH-folk och trevlig røkhørna. Bankerydbruden sov på soffan med hundens filt som kudde. Måste ha luktat ljuvligt..
Søndag. Sconesfrukost på balkongen! Tæcken, filtar och solen. "Middag" framfør tvn och filmen Blow. Kunde inte avslutat helgen bættre. Och veckan kunde inte ha startat bættre med en behøvlig løn på kontot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0