Jag kan sitta flera timmar. Jag kan gå igenom allt. Det tog slut för längesen, men du är överallt

Dimman ligger tæt som ett obehagligt tæcke. Jag trivs inte lika bra utan solen på utsidan av mina stora fønster. Gardinerna ær inte lika varma och ljuset blir inte i nærheten av trivsamt. Obekvæmt och lite ovant. Meterologiska underverk får gærna ske, idag..

Jag lyssnar på Don't cry med Guns och førsøker lætta upp stæmningen lite. Den som jag sjælv skapat. Jag ælskar Guns. Tack vare Slash.

Under gårdagen bjød solens strålar till hela dagen. Eftermiddagskaffe på balkongen ær tæmligen de mest njutbara stunder i mars. Borde køpa nya fina filtar, så man kan sitta længre. Emmi ær på GranCanaria, lyllos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0