För du ser det sköna skönare. Du ser det klara klarare. Hos dig är det varma varmare. Det underbara underbarare

NCC i all æra, men denna veckan hade jag så mycket hellre stannat hemma. Fåtal samtal, øverdrivet mycket post och næstintill inga kollegor på jobb.
Igår ville jag aldrig gå ur sængen, værmen och mannen som låg i tilltalade mej mycket mer æn att sætta sej på tåget ner till Åsa.. Blæ. Extremt bakfull och ful fick jag snællt bege mej endå. Kasst. Duschade av mig bakfyllan och ångesten sedan femtioårsfesten dagen innan.. Jag och David agerade bartenders och jag hade samtal med diverse slæktingar om hur man klokast gifter sej.. rikt. Haha. Den branta trappan va tydligen lite før brant så ryggen gør ont. Længe leve nykterheten.

På onsdag flyttar Mick ur lægenheten. Det blir konstigt.
Kanske sørjfirar det på ngt sætt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0