Det är tomma ord som fastnar för jag låter de vara kvar. Men jag har lovat den här gången att jag ska ge allt jag säger att jag har

Hej. Har en tjej på upplærning. Får sjukt lite samtal. Så, kan væl knappt kallas upplærning. Hon bor på Svenska Føreningen, stackarn. Trevligt med lite nya ansikten, fast jag gillade den førra vikarien vældigt bra. Ironin i allt ær att min hals ær ett big fail. Ont. Kanske Jossans fel? Men jag ska inte bli sjuk nu.

Igår hade vi øver snickarparet John och Billy på fika. Eller nåt. Saft. Vatten. Øl. Rosé. Vuxenfika. Trevligt, lite stelt emellanåt dock. Haha.. førstår inte varfør men. Så va de iaf. Men de ostela stunderna var trevliga. Snickarna behøver prata med andra æn snickare, tjejkollektivet behøver snacka med andra æn tjejer.. Komplettering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0