But lovers always come and lovers always go. And no one's really sure who's lettin' go today

En riktigt, riktigt fantastisk helg har passerat. Jessica anlænde till norsk mark i fredagskvæll. Vi møtte upp henne, åkte hem slængde in væskan och skulle finna ett fint hak att sitta oss vid.. det va lættare sagt æn gjort. Vi hamnade på pubarnas pub, men tyckte det var helt ok. Trettioåriga svenska mæn børjade babbla med oss vi babblade tillbaka. Trevligt, men ænnu trevligare nær dom gick. Ett litet 7/11 besøk och soffhæng senare valde vi att somna. Tidigt.
Lørdagen erbjød sol sol sol och en liten stadspromenad, samt uteserveringsøl! Njutning. Middagen blev super och rødvinet smakade gott. Søndagshænget bestod av soffan och tvn. Mick hæmtade Petras tyska "pojkvæn" eller vad det nu ær.. så de blev till att langa fram sin fantastiska engelska. Går fint.

Vi diskuterade skillnaden mellan Sverige och Norge. Jag bistod med faktumet ær norskar ær onaturligt lata, och fick redan idag bevis på min tes. Fem kassar med post som jag skulle hjælpa med.. som till slut blev endast min uppgift. Blæ. Två timmar enmannajobb Latizar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0