And when your fears subside. And shadows still remain, I know that you can love me

Oj. Nu har jag fastnat. I musiken. Alltid detta fenomen. Jag ær en periodare. Inspirationen krestsar enbart kring en viss genre. Allt annat kænns mediokert och ibland tråkigt. Nåja, en periodare kommer ju alltid øver det sedan. Frågan ær om jag vill det denna gången.

Idag far Josie till hennes andra hem Åre. Packningen ligger lite utspridd i lægenheten och ser ut att ha gått bra. Detta sker i afton. En vecka utan Jos. Aja.. hon snarkar ju ændå! Haha.. Iaf så anlænder allas vår najsiga Jessica som ersættning! Jag och Mick blir till att møta henne vid bussen før att sedan låta øl eller dylikt massera våra halsar. Kænns som att det kommer bli en fin helg. Återigen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0