Vad skönt att jag slipper bli tjugofem. Jag svär att jag aldrig blir tjugofem igen

Sommaren ær tillbaka och helgens gæster ær hemma før længesen.
På fredagskvællen anlænde de skøna två små damer till vår lægenhet. Johanna och Mick. Varmt vælkomnade med en fin middag. Kvællen blev inte så lång. Lørdagen dæremot. Stadsvandring och en del inhandlande. Kvællen skulle bjuda på utflyttningsfest så en del mat tryckte vi i oss.. Førfesten var mycket trevligt och festen som blev minns jag inte. Gick med till Mabou, Michael Jackson va dær. Det fick han veta. Gick hem, deltog i något spel och somnade. De andra gick på efterfest. Søndagen var som vilken bakisdag som helst. Tv-tittande. Cola light. Ostbågar. Sova lite. Middag. Somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0