...

Jaha ja..
Vilken morgon.
En galen, och då menar jag galen, man ringer och terroriserar mej. Han børjar trevligt med att

"Jag jobbar natt, børjar klockan 02:30, men ni børjar ju lægga asfalt klockan 23. Kan du era tre ståndpunkter? Jo, såhær ær dom: Ærlighet, respekt och tillit. Och DET tycker jag inte ni visar."

Varpå jag kopplar han øver till de som har ansvaret dær han bor, Kristiansand.. Efter fem-sex stycken i det området som tydligen ær upptagna (finns tusen saker, møte, semester, pratar redan i tele...) Så børjar terrorn.. haha.

"DU ska ringa till ALLA i Kristiansand och se vem som ær ledig och inte, och sedan sætta øver till den som ær ledig. JAG ska få tag i folk nær JAG har tid, det ær inte NI som ska ringa mej nær NI har tid. Førstår du norska?"

Och jag fortsætter førsøka få fram en person som svarar, dæribland direktørerna. Men sista samtalet var endå skønast..

"Vet du va? Jag ska anmæla dej. DU står høgst upp på listan på min lista øver folk jag ska anmæla.. och mer då, JO jag ska skriva på min blogg att NCC inte ær ett bra firma. Vill du det? Ha? Næ, det vill du nog inte. Jag har många norska och utlændska læsare"


Jo men lever.. det gør man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0