Ditt huvud faller av om du står kvar. Jag har stuckit mitt rakt ned i sanden

Rosa kulör och en tioårig flicka ska på kalas, där har ni mej, oss, alla damer som var där igår. Inte riktigt hemma i utstyrseln men vad gör det. Fantastiskt kul och svetten rann och blötte ner mej och Susie som aldrig förr. Jag drog alldeles för tidigt, ångrar mej. Infall ska man aldrig lyssna på, men min kropp gjorde det. Somnade som vanligt som en prinsessa i Lindys och Annas soffa. Vilka vänner man har. Soffan här, poolen hos Susie. Jag älskar det.


Kommentarer
Postat av: cippan

ja. vi kan dela. men bara för att ja tycker om dig så mycket *;D

2010-07-30 @ 10:58:25
URL: http://klippkonst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0