Hennes hud minns dina händer. Än blossar hennes kind av din kyss, och hennes läpppar minns dina läppar

OKEJ! Eftersom jag olyckligtvis (i detta fall) bor i Oslo så har jag inte sett det med egna øgon, m e n .. Paradise Hotel har tydligen fått tillbaka sin hunk. En vaaarm artärvåg svepte igenom mej. Underbart!!!

Nog om det. Huvudværken vill verkligen inte slæppa. Och det blir inte bættre av att klaga, så jag gør inte det heller. Ska knapra lite piller istællet och trænger undan den. I afton ska vi træna styrka med snyggingen. Kanske snyggast i byn. Och då menar jag verkligen det.


Kommentarer
Postat av: cecilia

du måste skoja när du kallar honom hunk. haha

2010-01-26 @ 16:48:02
Postat av: Sofie

NEJ! Inget skojande här. Ska kika på det på bussen hem sen! Haha

2010-01-27 @ 10:06:04
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0