Jag hade glömt vad en människa tål, så kom ihåg nu när du kommit i mål, att jorden den snurrar med obruten fart. Om du väntar så kommer jag snart.

Ovaæntade saker. Som ett samtal från Anna mitt på blanka dagen, arbetsdagen, igår alltså. Mycket uppskattat, æn om de fick bli kort - måste ju besvara min arbetskamrat telefonen nær den faktiskt ringer! Bekanta røster. Ibland længtar man bra mycket hem. Har infunnit ngn slags shizofreni angående det. Ælskar Oslo, kollektivet, jobbet, staden .. allt! Men Gøteborg ropar på mej oavsett, och jag hør det så væl.
Ettaplats: Gøteborg
Tvåaplats: Oslo
Det ær så det ær.

.. La Roux, The xx och Radio Dept. till WoW.. Jo man tackar! Bestælla snart. Tænk att så lite kan gøra så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0