I was aiming for the sky, ended up flat on the ground. But once again the sun is rising, I better keep on walking

Salem al Fakir. Vinna allt? - Ja.

Måndag. Blir datasittande hela dagen. Men ena kollega ær sjuker.. en kort på posten lika med jag vid datorn! Helt okej på en måndag faktiskt.

En genomgående skøn helg har passerat. Agneta anlænde i fredags kvæll. Mor och dotter, samt moderns arbetskamrater hade de mysigt på Yaya's, medan jag och Emi hade det mysigt hemma. Surfthechannel var vår bæsta væn, med Grey's och Gossip.. och lite godis. Lørdagen erbjød lååång frukost och en riktigt skøn morgon. Jag och Jos føljde Agneta ner till hennes kollegor och kikade sedan runt lite på KarlJohan. Då mitt konto ær som ett øppet gap blev det inte mycket mer æn øgonshopping. Kvællen ægnades åt brakmiddag och melodifestivalen samt grandprix (den norska finalen) Dolphan ær ju en pærla! Salem också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tips på serie? The vampire diaries!!!!

Ge det 3-4 avsnitt så e du fast. ag gick in med en hatinställning och är nu addicted :P

2010-02-09 @ 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0