Jag har gått för långt, kan inte sluta gå. Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå

En oerhört festlig julhelg har nu satt sina spår. I måendet såväl som utseendet. Festen var ett faktum hos Fam Johansson även årets julafton. Sängen ropade på mig vid 02 och det var tur det. En till Kaffe Karlsson hade knockat mej. Därefter en juldag innehållandes en mycket trevlig förfest @ Joels där sällskapet var av högre rang! Avsked i spårvagnsdörren och en mycket oväntad överraskning innan siste man lämnar fartyget.. Femman fortsätter för min del till Vågmästarplatsen för att mötas av en mängd kända ansikten. Gänget beger sig till ett lamt Henriksberg och taxin hem var årets bästa investering.
Imorgon återupptar jag friskus-livet igen och håller det fram till onsdag. För på onsdag vankas det sensation och fyrmannamiddag utan dess like. Att jag och Lindy smider fantastiska planer bevisas i denna kommande afton. Och att matlagningsansvaret vilar i ett par herrars händer känns inte tryggt, men väldigt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0