Och som natten föder dagen, är allt det här som gör så ont, samma sak som gör dig vacker

Local Natives och höstligheten sveper sej runt mej. Det är behagligt samtidigt som det inte är det. Idag flyttar min fina vän ifrån mig, ifrån göteborgslivet. Märklig känsla det där. Men jag ska hälsa på. Johanna, hejdå!

Gårdagskvällen var fin, tills en omänsklig trötthet infann sej. Somnade nästintill sittandes. Villa Belparc är iaf ett helt fantastiskt ställe att ha sommarklubbar på. Uteserveringen i kombination med en ljummen sommarkväll slår inte fel.

Denna damhelgen är nu över och jag har som sagt inte lyckats fåttden till att bli lugn, utan snarare raka motsatsen. Men det var fint. Alla damer jag har runt om mig är verkligen fina. Alla.

Tack o'hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0