Och jag var högt över varje golv. Om jag inte kommer ner - spill inga tårar för mig mer

Kvällsinlägg.
Det var längesen, förr skrev jag ofta om kvällarna. Jag skrev bäst då också. Vare sej det var på en pappersbit eller på en datorskärm. Det är något visst om kvällar. Man är känsligare, mer mottaglig för en massa ord som ligger inne i kroppen och gror. Ibland bra, ibland mindre bra. Nu vet jag inte vilket.

Mitt liv i Åsa vill jag ska börja lida mot sitt slut snart. Längtar till min lägenheten och ensamheten, friheten och nyrenoveringen. Och tillochmed studentlivet. Det är knappt att jag minns hur man studerar. Lär ju komma i underfund med det snabbt.

Efter en fin damig kväll, med ett undantag, vill jag bara sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0