Neonskyltar på gatorna, sänder ljus till mig och skatorna. Alla dansar, och jag tänker "är du också själv? var är du ikväll?"

Finns det värdiga ord som kan beskriva vad jag och 24999 andra upplevt de två senaste dagarna i Slottskogen? Nej.

ALLT var perfekt. INGET var dåligt.

Festivalsambo hos Sussi var perfekt. Denna ljuvliga människa!

Håkan Hellström stod för festivalens utan tvekan bästa spelning. Känslan var overklig och sentimentaliteten kunde skäras med kniv och gaffel. Jag älskar Håkan. Alla älskade Håkan den kvällen. Jag vill inte att det ska ta slut. Jag vill att Slottskogen ska ha festival jämt, alltid, hela tiden.

Två av livets bästa dagar.
Ta mig tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0