Jag vill inte förklara mig, vill inte stå upp för mina ideal. Inte heller försvara mig, vill varken vara svår eller hal

Med en Lindy sovandes bredvid mej i soffan inser jag att min lugna helg kommer summeras som allt annat än lugn. Middagen igår hos Jessica, inklusive mej och Mick var fantastiskt trevlig och innehållsrik. Idris med vän anslöt vilket var sjukt otippat, men det blir lätt så med facebook i mobilen.. Lame. Iaf så var de riktigt kul att träffa honom för första gången på flera, flera år. Trevligt kille! Som vanligt somnade jag på soffan och vaknade någorlunda utvilad imorse. Planerna smeds till en brunch på stan vilket var fint.

Soffan här är onaturligt bekväm en dag som denna. Jag vill limmas fast och aldrig stiga ur den, men jag måste. Ikväll ska vi till Villa Belparc och avnjuta sex olika klubbar - i en! Två timmar till igångspark. Nu ska jag sova. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0