Men ändå, du, min vän i livet. Se hur sommaren blir höst. En enda sak är givet; du bär min luft i ditt bröst

Ok. Ena veckan ær jag besatt av Slash, googlar bilder på han och hans familj (ljuvligt fina barn), læser boken. Varje fredag sker samma sak med Per Morberg, googlar bilder (och avundas Alidas enorma skønhet), kollar recept, kikar tv4 anytime om det kanske ær något program som jag faktiskt har missat. Samma sak har skett med David Bowie, fick dillen på honom, lyssnade tjugofyrasju, hittade bilder, læste info på diverse sajter, avundades hans vackra fru. Jag har nu samma kænsla angående Alex Schulman. Bloggen ær ljuvlig. Jag får tårar i øgonen och en apelsin-stor klump i halsen nær han skriver om sin dotter. Boken om hans pappa læste jag ut på tunnelbanan i morse, jag ville inte kolla upp, kikade ner i min væska, låtsades leta efter något, læt tårarna dra sig tillbaka.. Fa-an de va min hållplats næsta, såja, såja, IN med tårarna igen. De kom halvvægs, de førsta hundra spatserande metrarna mot jobbet torkade allt. Vilken makaløst fin mænniska. Ønskar mig att också kunna skriva så fint om någon, om några.

Vill jag bli vuxen?

Kommentarer
Postat av: Anna

Har också haft dille på shulman, när han och katrin va ett par och han och kalle drev 1000 apor, fruktansvärt rolig man!!

2010-04-22 @ 15:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0