Vi simmade mot strömmen i den stridaste av strömmar. För du sa man blir vacker om man följer sina drömmar

Inne i de arbetslösas liv igen. Hittills är det ganska skönt, efter mina hektiska arbetsmånader. Men jag vet att om ett par tre dagar kommer jag vara lika rastlös igen. Så får försöka styra upp ärenden och möten med olika människor man vill träffa. Ärendet idag: hämta p-piller på Apoteket, woow. Träffa: ingen, haha.
Igår blev mor sur för att jag promenerat utan henne, så idag får jag snällt vänta tills hon kommer hem. Gnällspik.

I söndags åt jag den godaste kärleksmumsen någonsin. Vet itne om det var för att jag hade bakat den eller om det var för att fick bli min sista innan nya livet. Jag hade ju bakat. Det var därför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0