Skyll dig själv ingenting händer här. Men det gör ingenting om dina händer är här

Jaha. Håkan va de ja. Håkan va det inte nä. Vi satt med våra fyllda glas och burkar och sköt upp tiden tills vi helt enkelt var för sent ute. Det var kö utanför Liseberg. Vi ville inte stå i kö utanför Liseberg.
Nåja, sedan återstod frågan om RioRio eller Pustervik. För mig och Sebbe blev det Pustervik. För de andra, RioRio. Fast det blev aldrig Pustervik. Eller jag hämtade min kvarlämnade jacka sedan i måndags. Vi stod och väntade på Viktor alldeles för länge. Segråtta-effekten var oundviklig. Jag valde att säga x antal väl valda ord och lämna herrarna. Tågresan var iskall och jag satt och drömde om en varm kopp te.
Jag kom hem och fick en skön säng och en liter vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0