Jag tänkte ta och säga någonting till dig: Sluta helst inte titta som du gör på mig. Du verkar kunna göra allting till något

Äntligen.
Nedpackningen av mitt liv är på väg att ta fart. Njuter. Kläder, skor, jackor. Nu ska jag verkligen härifrån. På torsdag gör vi en liten dagstripp. Mick ska ordna med skattekort, jag och Jossan ska styra upp konton. Vi ska träffa Caroline och Emielle, kika på lägenheten och kopiera upp nycklar. Förmodligen blir det en sista helg till i Göteborg. Säga adjö till folk och ha rödvinskväll/ostbricka (ja Cissi, det är sant!)

Nu ska sista sjukhusbesöket avklaras. Dit tänker jag aldrig mer återvända. Åtmisntone inte med den här anledningen. Och tack du, för att du låtsas som ingenting. Det är så lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0