Jag måste få säga begrav mig med öppen mun så jag kan fortsätta skrika till sista sekunden

Jaha. Det blev faktiskt kaffe med Lindy och Sofia. Till att börja med.. Sedan entrade vi Kontiki, kikade på pingis-spelande folk och drack lite öl. Ovanligt lite. Så lite att jag blev så in i bänkens trött. Vi drog innan det stängde. Ovanligt. Och Lindy var inte så nöjd, men jag har lovat att gottgöra.

Imorgon är sista arbetsdagen. Sen är jag arbetslös. Igen.

Alingsås-Pers BoyShop-lager hade precis anställt fyra personer. Fandå tänkte jag, för där hade jag, Jossan och Mickan velat jobba. Ja ja, fler chanser kommer.

Jag ska sova ut. Ut med tröttheten, och in med energi.

Ytterligare en obekväm fredag väntar.
Det är illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0