I just not.. I just never been so good at shaking hands

Idag ska jag ringa en mängd samtal:
- Kompetenscentrum
- Baswar
- Rageb

Ja, det var nog inte mer än så. Men det räcker.

En tidigarelagd långpromenad gynnar att jag kan sätta mitt arsle på en buss och sedan ett tåg. Jag vill kolla på kläder. Fönstershoppa. Kanske att jag faktiskt köper något, inte med blicken utan med pengar. Vi får se. Hemma tänker jag inte sitta hela dagen iaf.

Vi ska renovera min lägenhet i Åby. Jag hade planerat en deal: jag betalar halva hyran så får jag vara där hur mycket jag vill (typ jämt eftersom jag jobbar max en dag i veckan nu), men om det ska stå målarfärgsburkar och liknande kanske jag hellre sover här. Fast jag har inte bestämt mig än. Fyllans ord är kroppens lag

Kommentarer
Postat av: Lisa

kikar in :) allt bra ?

2009-09-21 @ 14:08:26
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0