Och du somna' den natten så vaken och drömde om allt som vi kunnat göra

Det vänder fort här. Från att igår "blivit av" med ett jobb, så ordnas ett nytt idag. NCC centralbord, i Helsfyr. Det känns väldigt bra att äntligen få fart på arbetslivet här i Oslo. Och jag klagar varken på arbetstiderna eller lönen. Hoppas och känner på mig att det kommer bli bra. Äääntligen somsagt!

Efter ett muntligt avtal har jag eldansvarigsuppgifterna här i lägenhten, så kvällen till ära har jag ordnat en eld i kaminen. Väldigt mysigt. Och doftar gott. Saknas bara rödvin och lite goda ostar. Mmm, jag och MIck har blivit tanter. Men vi är nöjda med det.


Kommentarer
Postat av: lindy

Men va är det för typ av jobb, de måste du ju skirva!!! vi här på linné är ju nyfikna på ditt "nya" liv, tell us!



Självklart skall vi åka upp till dig!



Puss

2009-10-21 @ 06:30:41
URL: http://mrsmrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0