Jag vill ha dej trots allt. Jag vill ha dej ändå. Jag vill ha dej utan sans. Jag vill ha dej just nu, utan väntetid, utan förklaringar och helst utan dans


Så ja! Alla tre har jobb. Mick var på Adeccomöte idag och ska på intervju på fredag. Awesome och väldigt skönt. Fem arbetande kvinnor i samma lägenhet. Gillar't.

Två olika liv. Precis så. Hemma i Göteborg och hemma i Oslo. Helt skilda världar - helt skilda tankar. Och som alltid, på gott och ont. Resultater är ovisst och omöjligt att veta. Hjärtan hit och tankar dit. Kan inte allt bara ödesbestämmas omedelbart? Fast då hade livet varit väldigt platt. Berg- och dalbanor är tydligen nyttigt. Och jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0