Jag vet vad som måste göras. Endå sitter jag kvar här i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i


Återigen igen gryr dagen, eller den har väl grytt färdigt. Igår fick jag alltså samtal från Adecco som innebar att jag ej fått jobbet på Terras finansavdelning - arkivering. Två andra hade tydligen blivit ansatta där. Inte så skoj, men ingen idé att hänga läpp. Torill har redan informerats och ska ringa mig efter lunch. Torill är go. Hon kommer ordna något. Och om Torill (mot all förmodan) inte lyckas hitta något så har jag ett flertal trådar att dra i oavsett. Nokas, Lisa med mera. Det löser saj, det gör det alltid.

Och idag är en sån dag, då jag verkligen inte känner för att sätta foten utanför dörren. Mick har dock lite uppdrag att utföra, så följer nog med ändå. Blir nog trist att låsa in sej ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0