Skyll dig själv, för folk vill gärna lära känna dig. Men nej, för jag har inte sett nån som dig än...


Två underbara dagar har passerat.
Fredag: Miike Snow med Johanna och Josie. En spelning av perfektion! Älskar Miike. Efter spelningen drog jag och jos till Pustervik och mötte upp Sofia och Anna med tillhörande grabb-skara. Fantastiskt trevligt och ölen smakade precis som den ska! Somnade så gott som man kan på Annas soffa. Jag hör hemma där på den. Jag gör det.

Lördag: Vaknade av mors telefonsamtal. Fick stiga upp, duscha och försöka reda upp mitt utseende till det lite mer normala. En heldag på stan med mor. Fyra klänningar rikare. Mötte upp morbror, morbrors Sandra och min egna lillebror som var på julklappsjakt. Satte ner våra arslen på Hard Rock. Hickory ribs, verkligen att dö för. Åkte till Cip och det var mitt käraste återseende! Världens bästa tjej. Min tjej. Höhö. Drack lite öl, snackade massa skit, åt inte sushi som vi skulle gjort.. Men men. Ännu mer förfest i Majorna och sedan spelning på Diamond Dogs, och även ett besök på anrika Sticky. Finfint! :) Och ännu finare. Sabrina!

Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0